رویدادها آرشیو خبر ها
بهتـرین پیـروزی را کسب می کنیم

بهتـرین پیـروزی را کسب می کنیم

لئوناردو بونوچی مدافع با تعصب یوونتوس که از 1 سال و نیم ِ گذشته روند رو به رشد فوق العاده ای را داشته است از شرایط یووه و بازی با ناپولی می گوید .

" درست است که در اروپا تیم های قدرتمندتری از ما مانند رئال مادرید وجود دارد اما ما نمایش خوبی را در مقابل این تیم بزرگ داشتیم . ما بدون ترس با رئال بازی کردیم و به نظرم حتی مستحق چیز بالاتری در 2 بازی رفت و برگشت بودیم "

" رئال تیم بزرگ و مجهزی است . بازیکنانی که در لحظه توان رقم زدن سرنوشت را دارند اما ما شاهد تحسین یوونتوس هستیم . ما نباید به دنبال بهانه باشیم رئیس کونته هم این را نمی پسـندد اما باید دقت کرد که در بازی رفت ما 1 نیمه 10 نفره بودیم و البته در بازی برگشت چند توپ از روی خط دروازه رئال برگشت داده شد "

" من اعتقاد دارم که چیز باورنکردنی و غیر ممکن که همه آن را در ذهن داریم برای یوونتوس شدنـی است . این را می گویم زیرا ما فراتر از تصور در مقابل رئال مادرید بازی کردیم . در سانتیاگو برنابئو و ورزشگاه خودی برتر بودیم اما بدشانسی زیادی نصیب ما شد "

" پس امید و انگیزه ما در اروپا زنده است . ما می خواهیم به مانند فصل گذشته صعود کنیم و سپس نمایش بهتری از فصل قبل داشته باشیم . یوونتس در این 2 فصل هرگز در گروه آسانی نبوده و با تیم های ضعیفی بازی نکرده . چلسی - رئال - بایرن و حتی گالا تیم های کوچکی نیستند "

بازی با ناپولی ؟

" برای ما بسیار مهم و حیاتی است که بازی روز یک شنبه را در ورزشگاه زیبای یووه و با هواداران فوق العاده مان به نفع خودمان تمام کنیم . من فکر می کنم که بازی بزرگی خواهد بود و ما می توانیم بهترین تیجه را در روز یک شنبه رقم بزنیم و بهترین پیروزی را کسـب کنیم "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: